vineri, 25 iulie 2008

SFIDAND MOARTEA

Hei tu!
Cavalere cu mantia neagra;
si cu fata ascunsa de gluga,
ce calaresti pe calul tau:,,IAR’’!
Te sfidez!
Pentru ca esti un prost;
un neserios si un inoportunist!
De ani de zile te chem….
si vreau sa ma conduci,
pana la granita de dincolo(…).
Dar tu nu-mi raspunnzi si nu vii.
Te duci mereu in alta parte….
nechemat,si la cei care le e frica de tine,
si care mai au ceva de facut aici.
Mie nu mi-e frica de tine deloc!
Vreau sa ajung dincolo(…)
Si mi-e indiferent daca odata ajunsa dincolo;
va trebui sa cobor treptele intunericului,
sau sa urc treptele luminii.
Oricum CV-ul meu e correct redactat(…)
…………………………………………
17 iulie 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...