vineri, 25 iulie 2008

OCHIUL MINTI MELE

Ochiul minti mele,
este daltonist-complex.
Nu poate sa distinga…
albastrul nemarginit al cerului,
verdele copacilor si firul ierbii.
Vede totul doar in gri si in negru!
Rosul lanului de maci…
pentru el a ramas ….
doar o vaga amintire.
Si nu-si pote imagina …
Galboiul-maroniu al frunzelor
toamnei care cade una cate una.
Iarna…se multumeste cu senzatia;
Ce o ofera palma sufletului meu,
la topirea fulgilor de nea,
nevazand albul!
Se pare ca,nu mai exista speranta vindecari
Oftalmologul…doctor-Moartea e plecata…
iar medicul-primar psiholog Fericirea,
e prea ocupata cu alte milioane de pacienti
Ochiul minti mele,va ramane…
Daltonist-complex pana la sfarsit….!
4 iunie 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...