vineri, 25 iulie 2008

UN FIR DE IARBA

Daca ar fi sa aleg
in ce m-as reincarna
cand voi muri?
Stiu sigur ca …
As vrea sa fiu un fir de iarba.
Ca sa pot muri la fiecare ,
sfarsit de vara .
Si apoi sa reviu la viata,
la fiecare inceput,
de primavera.
Iar familia mea …
sa fie,Soarele-tatal –meu.
Ziua sa fie mereu cu mine,
si cu bratele lui calde
sa ma alinte.
Luna…mama mea.
Sa ma vegheze,
si sa lumineze,noaptea.
Prietenele si suratele mele,
ar fi…-Stele.
Ele ar stii toate secretele mele!
M-as hrani cu roua-diminetii,
si mi-as potoli setea
cu pura ploaie.
Iubitul meu,
n-ar fi nimeni altul
decat el….-Vantul!
Intotdeauna as stii,
sa ma supun si l-as asculta.
El tandru si cu patima,
mi-ar da sarutul lui inghetat.
Am plange si suferi impreuna;
la fiecare sfarsit de vara,
si am fii din nou,
fericiti la fiecare
inceput de primavera.
Oh,ce minunat ar fi…
daca as fii un fir de iarba,
-Soarele si Luna….familia mea,
Stelele….!!! 12 august 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...