vineri, 25 iulie 2008

Tu ai putea sa-mi reintregesti inima

In ritmul ceasonicarul;
al noptiilor scaldate de
frumusetea lunii, si apoi
invaluite de stalucirea
stelelor, amintirile imi...
sfarma neincetat inima.

Iar atunci cand zorii
zilei, plang si suspina
fiindca, soarele se
supara pe cer, si...
il lasa cu nori mari,
dorul imi poarta inima
sfarama in vazduh.

Si doar, tu ai putea
sa-mi reintregesti...
inima si sa-mi o pui
acolo, unde-i este locul!
2.Apr'08


CU UN ZAMBET


Ti-am stres lacrimile cu un zambet,
si te-am sarutat prima pe suflet,
apoi ti-am daruit mireasma iubirii,
iar, acum ma lasi atat de usor uitari!??

3.Febr'09



ASCULTA-MA...TE IUBESC!

Nu,nu-ti inchide inima...
si te rog primeste-ma in ea,
ca pot sa-ti streg lacrima...
profund cu dragostea mea!

Lasa-ma sa alung amintirea,
ce ti-a umbrit acum sufletul
sa-ti ofer din nou stalucirea,
ochiilor tai blanzi,cu sarutul...

Asculta-ma...te iubesc!

16.Febr'09

Un comentariu:

Anonim spunea...

superbe din nou poeziile...pana in momentul de fata cat am citit mi-au placut..unele dintre ele sunt cam tristi/totusi viata e frumoasa si plina de surprize.

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...