vineri, 25 iulie 2008

SCRISOARE POETICA

Roua de noapte s-a asternut covoare de margaritar
peste tot satul;iar departatul apus si neguroasa
miazanoapte,au manta in graba cele mai
mangaioase dintre vanturile lor,spre a dezmierda
si a saruta fata muntilor.
Acum e liniste deplina si intregul sat e adormit.
Lacrimile mele se preling incet si prin caderea lor,
imi uda perna…din rasputeri incerc sa-mi
inabus plansul(…)obrajii imi ard.
N-as vrea sa le trezesc din somnul lor dulce;
pe mama si pe surorile mele,n-ar intelege si n-ar
sti ca pe mine inca ma dor stigmatele
sufletului meu.
Pe care mi le-ai facut,in ziua in care ti-am marturisit
ca te iubesc,cum n-am iubit pe nimeni in
toata viata mea…si ti-am daruit toata fiinta mea!
Anii treceau incet,si ma multumeam doar cu
prietenia ta,ca sa te am aproape si sa te
pot vedea zi de zi.
Intr-o zi friguroasa de noiembrie,stigmatele din
suflet s-au adancit in clipa in care mi-ai
spus ca pleci si ca ti-ai gasit un alt drum
in viata,si facandu-ti deja planuri…
Asta,fara sa stai o clipa,sa asculti ce-ti
spuneau ochii mei si fara sa vezi ca
sufletul meu sangera…
Mi-ar fi placut sa-mi fi multumit…dar,in scurt
timp,ai plecat cu ea de mana si durerea din
suflet crestea pe parcurs ce te indepartai(…)
Si de atunci traiesc cu speranta si astept,o dimineata
Mareata si sa vesteasca o zi frumuoasa;
si nici un nor sa pluteasca sub albastrul
cerului adanc limpede ca ochiul unei fecioare,zi
in care stigmatele …se vor cicatriza si…
voi sti sa zambesc din nou!
13 august 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...