vineri, 25 iulie 2008

Uitarea … in rime

Incet,incep sa uit…
de ce te-am iubit!

Imi amintesc…o clipa,
de atingerea efemera…

a costisoarei fericirii,
ce o simteam uneori.

Se pare ca deja am uitat…
de ce ochii tai m-au fascinat!

Stiu doar ca,din vina lor…
printr-un mod miraculous,

imi cresteau aripi bizarre
si,zburam spre nemurire.

Nu mai stiu de ce mi-au placut…
candva,cu tine sa ma sarut!

Insa,direct din abis,
ajungeam in paradis.

Stii… pentru mine azi…
probabil n-o sa ma crezi,

ai devenit o poveste,
himera de dragoste!

O sursa de inspiratie,
pentru o simpla poezie.

E o poezie hilara,
penru literature
17. martie.05

Un comentariu:

Hajni spunea...

Imi place tare mult poezia asta pt ca ma regasesc in ea cumva...

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...