vineri, 25 iulie 2008

MAI AM…
(dedicatie familiei mele si prietenilor mei)

Mai am o ultima dorinta:
Vreau sa-mi inchid genele,
pentru odihna vesnica.
Trupul sa-mi fie acoperit
cu ghirlande si cununi de flori.
Si ca regina vaduva Indiana,
din secole stravechi,
sa fiu arsa in patul meu de veci.
Apoi cenusa sa-mi fie purtata
de vant in cele patru zari.

Mai am un ultim gand:
Vreau sa stiti;
Dragi mei prieteni si parinti,
Scumpele mele surori si prietene…
v-am iubit va iubesc si va voi iubi intotdeauna!
Pe toti si pe toate…!
Chiar daca,poate unii dintre voi, nu simtiti la fel,
sau altii…schimbarilor de rastimpuri noi
m-ati dat uitarii cu usurinta!
9 septembrie 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...