vineri, 25 iulie 2008

Dedicatia
Dedicatie prietenei mele din copilarie:Alina Saxon 1

Esi unica fereastra;
prin care indraznesc
sa privesc,inapoi spre,
universul copilariei…
pe care,am piredut-o
usor,in negura anilor!

Alteori devii,aceea busola…
ce ma ghideaza rapid
peste,trecerea vremii…
catre,drumul amintirilor
fara nici o urma de regret
printre ,lacrimi si zambete!

Azi draga mea prietena,
iti dedic aceste versuri…
sa fie,ecoul recunostintei…
si ,dovada mea,sincera
al locului tau ,in sufletul meu.
11.apr.2005

2 comentarii:

Teo Dor spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Teo Dor spunea...

Sincere felicitari pentru tot ceea ce faci!
FII BINECUVANTATA!!!!

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...