vineri, 25 iulie 2008

SEVRAJ

M-am trezit de circa o ora.
Am o stare de servaj severa,
de doua zile n-am mai baut cafea,
si la A F-urile din apropiere ….
inca n-au adus marfa!
Ce sa fac?
De la 16 ani am dependenta fizica.
Cafeaua e singurul meu viciu si drog
La care nu vreau sa renunt !
Aroma si gustul divin a unei cestide cafea;
Imi da puterea de a infruntao noua zi,
si renaste in sufletul meu,speranta(…)
Ah ma simt tot mai rau!
Si tigara ce am avut-o de rezerva…
s-a rupt su n-o pot fuma.
Devin tot mai irascibila…sunt distrusa!
Iar de mancare nici nu vreau sa aud!
Pentru o ceasca de ness aburinnda ….
m-as lupta cu furciile caudiene!
17 iulie 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...