vineri, 25 iulie 2008

MIRAJ/HOLOGRAMA
Am nevoie de tine;si mi-e dor de tine,
dar nu stiu,cum…
si unde,pot sa te regasesc
cu adevarat!!!
Sunt obosita si,in mintea mea,
e un razboi intre cuvinte
iar,in sufletul meu intre sentimente(…)
de trei ani in continuu!!!
Lacrimile mele formeaza un rau sarat…
Telefonul suna si raspund,
aud vocea ta,darnu e decat un miraj!
Raul sarat(…)isi urmeaza cursul necontenit.
Am rani adancidin cauza razboiului….
intre cuvinte(…)si intre sentimente(…)
de trei ani in continu!!!
Te strig si te chem. Cu disperare.
Si dupa luni de zile de asteptare;
te vad si vreau sa te imbratisez,
dar,nu ajung la tine si nu te pot simti!
Nu e decat holograma chipului tau si al trupului tau
Am nevoie de tine si,mi-e dor de tine!!
4 octombrie 2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...