vineri, 25 iulie 2008

DORINTA SI DEZAMAGIRE

Te iubesc…!
Dar eu vreau sa-mi daruiesc;
toata fiinta mea si sufletul,
celui cu pelerina neagra.
Sa ma ia cu el,
In lumea lui…fara de nevoi.
Caci destinul a uitat …
sa-mi scoata in cale ,
sufletul meu pereche.
Sau poate ca nu e adevarat….
ca orice om de pe aceasta lume;
undeva…mai departe,sau mai aproape,
se afla sufletul sau pereche!
Nici tu nu esti al meu!
Si totusi atunci cand voi pleca…
cu el de mana,indifferent pe ce drum,
voi cere audienta la Dumnnezeu,
il voi ruga sa-ti trimita un inger pazitor
sa te vegheze mereu!
Si sa opreasca orice ar iesi,
in calea fericiri tale.
23 iulie2004

Niciun comentariu:

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...