vineri, 25 iulie 2008

A SUFERI


A suferi oare inseamna…
sa fi o oaie din turma lui Isus?
Sau e un tribut pe care trebuie ;
sa-l platesc destinului sau karmei,
ca m-am nascut din pacatele,
celei care mi-a dat viata?
Stiu ca ,iubindu-l pe Isus;
si crezand in el mereu,
voi dobandi candva viata vesnica.
Dar nu mai am puterea sa indur
si sa lupt….am oboist!!
Mi-e sete,si as vrea sa beau….
un strop de fericire totala!
Mi-e o pofta de o iubire curata!
Sunt dornica sa-nvat sa zambesc;
as vrea sa ma pot bucura cu adevarat
de razele fierbinti al soarelui,
de racoarea vantului de toamna.
Vreau sa pot vedea cu alti ochi,
Frumusetea florilor si albastrul cerului.
Nu mai vreau sa-mi simt pielea fetei…
Uscatade lacrimi ce s-au prelins..
atatea nopti...!
Dar toate acestea neavand si nestind….
Printrealtele inseamna poate….
A SUFERI!
30 mai .2004

Un comentariu:

DaniEla spunea...

...foarte frumoase poeziile tale, trebuiesc publicate neaparat.
Te imbratisez cu dor Dana.

Trezire spasmică

  Uneori, mă simt precum o trezire spasmică sub pleoapa unui Somn bizar, dar, totodată și interesant...   Visul se rupe de mine ...